M&M!


MM - ne Marilyn Monroe ir ne Marilyn Mansono inicialai. :) Ir ne M&M's saldainiukai. :) Šiuo atveju M&M stands for "Mary and Max". Vaidybinis filmas. Čia taip verčiama iš anglų kalbos - feature film. O man tai - animacija. :) KAAAAAIP BUVAU PASIILGUS TOKIO GERO KINO!!! 10/10. Kas: režisierius - Adam Elliot. Aktoriai, įgarsinantys personažus: Toni Collette, Philip Seymour Hoffman ir dar Eric Bana. Apie ką: apie Australijoje gyvenančią aštuonmetę, kurios vaikystė yra itin vieniša, ir apie vyriškį, gyvenanyį Niujorke, kuriam virš keturiasdešimt ir kuriam pripažintas Aspergerio sindromas. Dėl planuoto atsitiktinumo Merė ir Maksas tapo draugais. Susirašinėjimo draugais. Jų draugystė tęsėsi daugiau nei dvidešimt metų. Kodėl filmą taip aukštinu ir aš, ir IMDB (8.2). Na, dėl IMDB aukšto vertinimo, tiesą pasakius, negaliu atsakyti, kodėl :), tačiau už save atsakyti, žinoma, galiu. :) Man patiko tikrumas ir grynumas. Jautriai, subtiliai, be didelių vivenimų, pateikiama visai nelinksma vaikystė, visai nebrandus vidutinis amžius, dideli klystkeliai, didelė drąsa atsiprašyti ir nuoširdžiausias koks tik gali būti atleidimas. Taip pat - tragikomiškas susitikimas. Draugystei, mielieji, reikia melstis kaip stabui. :) Nes iš draugystės išvirsta meilė, aukščiausi moralės principai, atsakomybė, sąžinė ir kiti gražiausi ir geriausi Žemėje egzistuojantys dalykai. A MUST SEE. 


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...