Leonos stiklinė širdis


Nežinau nežinau... Labai vidutinis albumas. Oi! Atsiprašau - aš per tą savo surauktą nosį nematau, ką rašau. :D Leona Lewis ir jos naujasis, 2012 metų, albumas "Glassheart". Panašios melodijos, dainų tekstai panašūs. Šiek tiek daugiau elektronikosBent jau labiau šiame albume ji juntama. Aiškiai girdisi pianinas. Eksperimentas su klubinės muzikos atstovu Avicii - daina "Collide". Kažkas ne taip ten skamba... O šioks toks hitas Jungtinėje karalystėje "Trouble", kurį padėjo sukurti mano mylima dainininkė Emeli Sande, nedaro jokio įspūdžio. Jokio. Na, elementari daina apie meilę ir nusivylimą. Gal net šiek tiek tiesmuka. Kas žavi Leonos Lewis dainose - tai romantinė poezija. :) Tai va, šios romantinės poezijos ir trūksta dainoje "Trouble". Mano įsitikinimu, Leona Lewis geriausia dainuodama seno gero tipo dainas - tas dainas, su kuriomis ir startavo kaip dainininkė. Albume yra ir aštuoniasdešimtųjų stiliaus daina. Rods, "Shake You Up". Labai patiko "Fingerprint". O matėt albumo viršelį? Kam tos žvaigždės po Leonos nuostabiom akim?.. Ir dar lūpdažis, nutūpęs ant atlikėjos lūpų, nepatikti. :) Nesuprantama...
Ne, mielieji, neverta albumo pirkt. Pavienių dainų paklausyt - labai gerai. Nuteikia raminančiai ir romantiškai. :) Vis tik negaliu nesuteikti dviejų pagiriamųjų žodžių Leonos balsui ir atlikėjos drąsai, na... pradrąsėti. :) Gal, kai aš esu vientisumų fanė, kliūna tai, jog albumas skamba nevientisai. Kitiem tai - kaip tik būtų privalumas turbūt. :) De gustibus non disputandum. :) Tad kokia, jūs man, gerbiamieji vientisumo oponentai, pasakykit, KOKIA yra iš tikrųjų Leonos Lewis stiklo širdis? Nes paklausius albumo net tris kartus (!), to pasakyti negaliu...

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...