Vyriškas solidarumas su bičiulĖMIS :)


Būna akimirkų, kai liūdinčią mergaitės širdį niekas nesugeba suramdyti. :) Ir net jei pačios ištikimiausios ir puikiausios draugės pakiša savo tylų draugystės petį ar gal kelis šimtus išmintingų žodžių, kažkodėl vidinis širdies verksmas nesiliauja, o gal net sustiprėja. Bet, o stebukle! Kartais užtenka vieno draugO žodžio arba gan įdomių, bet tikrai tiesiai į dešimtuką taikančių žodžių, ir mergaitės veidą jau puošia šiokia tokia šypsena. :) Kartais, mielieji draugai, jūsų bičiulėm TAAAIP reikia būtent jūsų vieningumo su dailiąja lytimi ir jūsų atsuktų nugarų tos pačios padermės atstovams! :) Pavyzdžiui, mane pažįstamas Donatas senais gerais laikais stipriai prajuokino į mano liūdną vaikišką "nu kodėl aš jam nepatinku???", atsakęs nuoširdžiai nustebęs (pabrėžiu: NUOŠIRDŽIAI): "Tikrai? Kodėl? Kuom TU gali nepatikti :o"? :D :D :D Va, net dabar juokiuos :D... O šįvakar bičiulis italas, išklausęs mano padejavimą, kad, va, daili šveicarė mano simpatiją nugvelbė :D, man virtualiai su dideliu rūpesčiu patapšnojo per petį: "Blogas jo skonis. Šveicarės (cituoju) 'smells like cheese' :D.

Nieko negaliu pasakyti daugiau kaip tik: draugAI brangiausieji, tikrai jūsų solidarumo su mergaitėmis labai reikia. Nes tada kurį laiką tikrai tikėsim, kad nėra nieko, kas mumyse galėtų nepatikti, o šveicarės, kad ir kokios jos būtų dailios, tikrai dvelkia sūriu :D :D :D.

Komentarai

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...